Блоги, що з'явилися в інтернеті всього кілька років назад, стали одним із самих популярних видів мережних ресурсів, залучили величезну аудиторію й перетворилися у впливовий засіб масової інформації. Проект "Інтернет і американське життя" інституту П'ю (Pew) досліджував цей феномен. У доповіді "Блоггери: портрет нових інтернет-оповідачів" говориться, що блоги ведуть 12 млн. американців, а читають їх 57 млн. чоловік. Середньостатистичний блоггер в 54% випадків - молода людина до 30 років (порівну чоловіків і жінок). Серед блогерів рідше зустрічаються білі (60%), чим серед користувачів інтернету (74%) у цілому. Латиноамериканці становлять в американському інтернеті 11%, а в блогах - 19%, а чорношкірі - 9% проти 11%. 51% живе на околицях міст, 36% - у містах, і лише 13% - у сільській місцевості. Переважна більшість (84%) говорять, що виходять в інтернет щодня. 95% одержують новини в онлайні, але лише біля половини дізнаються новини з інших блогів. У середньому на оновлення блога кожний витрачає по 5 годин на тиждень. Такі результати опитування 233 блогерів, проведеного з липня 2005 по лютий 2006 року. Дані про користування інтернетом були зібрані на основі випадкових телефонних опитувань 7012 дорослих, з яких 4753 користуються Мережею, з листопада 2005 по квітень 2006. Про що ж і навіщо пишуть блогери? 76% уважають головною причиною бажання записати свої особисті враження й поділитися з іншими, а 64% хочуть дати іншим свої знання й уміння. Більшість пише на різні теми, але приблизно 37% приділяють основну увагу "свого життя й враженням", і тільки 11% зосереджені на політику й уряді. 4% ведуть блоги про технології. 7% пишуть про розваги, а 6% обговорюють спортивні події. Лише 34% розглядають своє хобі як форму журналістики. 62% блогерів не мали раніше власної веб-сторінки. 44% цікавляться онлайновим контентом - піснями, текстами й зображеннями, і займаються створенням рімейків. 77% діляться результатами свого креативу на сторінках блогу. Серед користувачів інших ресурсів інтернету таких лише 26%, повідомив NewsFactor. За: Інформаційна Україна
|