Аналітична компанія Nielsen//NetRatings провела дослідження американського ринку пошукових систем. Лідируючу позицію на ринку як і раніше займає Google. У червні на його частку прийшлась майже половина всіх пошукових запитів в інтернеті, а іншу частину ринку поділили Yahoo і Microsoft, сповіщає Infoworld. За місяць пошуковик Google обробив близько 2,67 мільярдів запитів і завоював 49,4% ринку. Найближчий суперник - Yahoo - займає 23% ринку, їм було оброблено близько 1,24 мільярда запитів. Першу трійку пошукових систем замикає Microsoft MSN з 10,3% ринку. За ним випливає AOL (6,9%) і Ask.com (2,3%). У відношенні росту використання лідирує Ask.com - через цю пошукову систему було зроблено на 66 відсотків більше запитів, ніж торік. Кількість звертань до Google виросло на 31%, до Yahoo - на 29%. Ріст цього показника в MSN і AOL не перевищив 4%.
|