Дослідницька компанія ePolicy Institute надала статистичні дані відносно використання блогів, клієнтів миттєвих повідомлень і електронної пошти на роботі. Як показало дослідження, 35% працівників використовують різні клієнти миттєвих повідомлень на роботі, і 50% з них завантажують безкоштовні програми з мережі Інтернет. 26% працівників використовують клієнти миттєвих повідомлень для пересилання різних файлів, у тому числі і додатків, 24% - для розсилання жартів, пліток, слухів і різних образливих висловлень, 12% - обговорюють конфіденційну робочу інформацію і 10% - для романтичних і сексуальних розмов. Тільки в 31% компаній існують правила відносно використання клієнтів миттєвих повідомлень, і такий недогляд часто приводить до витоку секретної інформації, зараженню робочої мережі вірусами і зниженню трудової дисципліни. 24% організацій штрафували своїх працівників, 15% компаній подавали в суд на них і 26% - звільняли співробітників через зловживання електронною поштою на роботі. 2% компаній звільняли співробітників через зловживання миттєвими повідомленнями, і 2% - через образливі повідомлення в особистих блогах. За матеріалами: itua.info
|