Скандал з найбільшим Інтернет- провайдером компанією AOL, що 8 серпня довелося вибачатися за розкриття даних 650 тисяч своїх користувачів, привів до ідеї створення зручного пошукового сервісу по загубленій базі даних пошукових запитів, повідомляє Wall Street Journal. В Інтернеті вже з'явилося відразу кілька пошукових машин, у тому числі AOLSearchDatabase.com і AOLSearchLogs.com. Сервіс дозволяє довідатися, чим цікавився окремий користувач, по яких ключових словах користувачі приходили на конкретний сайт, а також які посилання видавалися по різних пошукових запитах. Нагадаємо, що в результаті помилки дані сотень тисяч користувачів AOL були доступні протягом 10 днів, перш ніж у компанії довідалися про проблему, прочитавши про це в одному із блогов. База даних містить пошукові запити користувачів AOL за три місяці: з 1 березня по 31 травня 2006 року, прив'язані до ідентифікатора користувача "User Іd". Деякі дослідники з'ясували, що досить багато американців шукали "як убити дружину". Один з користувачів AOL протягом напівгодини 23 березня 2006 року з навіть "як убити дружину" (how to kіll a wіfe), "автомобільна катастрофа" (car crashes), "киллер для вбивства дружини" (wіfe kіller). Як повідомляє Assocіated Press, 175 пошукових запиту також містять номера соціального страхування американських з, що не тільки дозволяє ідентифікувати, чим цікавилася цілком конкретна людина, але і є погрозою для його безпеки. Правозахисна організація Electronіc Frontіer Foundatіon подала скаргу у Федеральну торговельну комісію США (Federal Trade Commіssіon) з вимогою провести розслідування інциденту з AOL, оскільки компанія порушила угоду дотримувати конфіденційності даних своїх клієнтів. Про це повідомляє: lenta.ru
|