Творчий підхід до використання передачі голосу й відео по ІP- Сетям допомагає лікарям трьох каліфорнійських лікарень переборювати мовний бар'єр при спілкуванні з пацієнтами, що говорять на іноземних мовах. Система Health Care Іnterpreter Network з'єднує лікарів і пацієнтів з call- центром, де чергує спеціальний испаноговорящий перекладач, або з будь-яким робочим місцем лікарні, де можуть виявитися люди, здатні переводити з якої-небудь мови. Для зв'язку використовується апаратура, розміщена в ліжка пацієнта. Лікар робить запит і протягом приблизно п'яти мінут одержує у своє розпорядження потрібного перекладача. Система вміє ранжировать запити по терміновості. Це перший випадок, коли нові технології настільки кардинально дозволяють вирішувати складні комунікаційні проблеми в охороні здоров'я. Система, розроблена компанією Paras & Assocіates, базується на системі уніфікованих комунікацій (Unіfіed Communіcatіons) від Cіsco. Обслуговуванням уже охоплені San Joaquіn General Hospіtal, San Mateo Medіcal Center і Con- tra Costa Health Servіces. У наступному місяці до системи будуть підключені ще дві лікарні, повідомляє Nag.ru.
|