Черговий Індекс задоволеності американських споживачів (ACSІ), що готується на гроші Американського суспільства в підтримку якості (ASQ) і Мичиганского університету, у черговий раз поставив на верхній рядок хіт- параду компанію Apple, що заробила 83 бала зі ста можливих. У порівнянні з попереднім роком, результат Apple підвищився на 2,5 відсотки, а за минулі десять років -- -і на 7,8 відсотка. І це, помітимо, у ті часи, коли все більше й більше число споживачів переконується в тім, що бренди, що користуються заслуженою репутацією, уже не в силах утримувати підняту колись планку якості й випускають усе менш надійну продукцію. Втім, за підсумками останнього телефонного опитування, у якому взяли участь 70 тисяч американців, свої позиції поліпшила не тільки Apple, але й Dell, що зуміла піднятися на 5 відсотків і набрати 78 балів, і взагалі всі великі гравці ринку, що потрапили в рейтинг. А середній індекс для комп'ютерної індустрії піднявся на чотири відсотки й досяг 77 балів -- -і також найвищий результат за всю історію існування рейтингу, пише MacWorld.
|