Противу очікувань, пошуковий гігант Google не випробовує особливої радості через те, що унікальна назва компанії перетворилася в самостійне слово, розділивши долю таких торговельних марок, як Xerox і Jacuzzі. І має намір повернути колесо історії назад. Як повідомляє CNET, керівництво Google має намір почати ряд мір до того, щоб максимально обмежити використання свого власного ім'я як дієслово. Компанія думає, що згадування ім'я компанії всуе є смертний гріх серйозно розмиває її бренд, ґрунтовно знижуючи його ринкову цінність. Які саме міри зможе почати юридичний відділ Google, поки незрозуміло. Як думає Джули Коулман (Jolіe Coleman), експерт- лінгвіст із Університету Лейсистера, максимум, на що може претендувати Google, це на розміщення в тлумачних словниках англійської мови обов'язкового посилання на походження дієслова to google і його зв'язок з конкретною корпорацією, що котирується на Уолл- Стрите. Крім того, думають деякі члени онлайн- співтовариства, Google може домогтися ще більшого зниження вартості бренда, показавши всієї Мережі, що одна із самих прогресивних і "правильних" компаній Інтернету другого покоління остаточно звихнулася на грошах і встала в один ряд з Mіcrosoft, Apple і іншими акулами великого бізнесу, готовими випалювати напалмом всі навколо заради того, щоб забезпечити своїм акціонерам зайвий долар доходу на просту акцію. Євгеній Матусевич
|