Вітчизняний ринок мережної реклами демонструє вражаючі темпи росту. Але українські рекламодавці ще не повною мірою оцінили її можливості, пише газета "15 мінут". У порівнянні з 2005 роком ринок онлайн- реклами в Україні виріс на 80% і до кінця року в грошовому вираженні складе $4 млн, говорить Олександр Тисменецкий, глава рекламного відділу українського порталу Bіgmіr)net. Він уважає, що ріст обсягів ринку реклами в Уанете в найближчій перспективі буде рости прямо пропорційно росту Інтернет- аудиторії, що збільшується в середньому на 2- 3% щомісяця. Однак "приріст населення" в Уанете все-таки недостатній. Відповідно до дослідження, проведеному українською пошуковою системою ПОЗНАЧКА, обмежене кількість користувачів українського сегмента Всесвітньої павутини стримує ще більший розвиток ринку віртуальної реклами в країні. Директор ПОЗНАЧКА Алесей Чуксин відзначає, що обсяг вітчизняного ринку мережної реклами сьогодні займає близько 0,5% загального ринку, що в грошовому вираженні становить біля $1,5 млн. Приміром , у США ринок Інтернет- реклами в 2005 році склав 34% від загального ринку й досяг $3,1 млрд. По даним досліджень компанії eMarketer, в Україні зараз налічується близько 3 млн користувачів Мережі, це менш 7% населення. У той же час у країнах ЄС Інтернет використовують не менш 50% населення. Незважаючи на те, що на ринку української реклами як і раніше лідирує реклама телевізійна, експерти прогнозує її поступове скорочення й збільшення частки онлайновой реклами. Це відбудеться за рахунок росту кількості користувачів і збільшення бродбенд-подключений. На думку Тисменецкого, є всі підстави очікувати, що через 4 роки український сегмент онлайновой реклами наздожене польський і перевищить $16 млн.
|