Maіl.ru і "Бігун" впровадили новий вид реклами - поведінковий таргетинг. Механізм поведінкового таргетинга дозволяє показувати користувачам рекламні оголошення, ґрунтуючись на їхньому попереднім поводженні в Інтернет. Перше розміщення з використанням поведінкового таргетинга з'явилося на стартовій сторінці поштової служби @Maіl.ru. Зміст текстових оголошень, демонстрируемых за допомогою технології поведінкового таргетинга, варіюється залежно від інтересів кожного конкретного користувача. Інтереси визначаються системою "Бігун" на основі статистичної інформації про поводження користувача в Інтернеті і його споживчих перевагах, передає CyberSecurіty. Нова технологія "Бігуна" дає рекламодавцям унікальну можливість звертатися до аудиторії, що зацікавлена в рекламованих продуктах або послугах, навіть на таких рекламних площадках, де немає можливості визначити інтереси користувача за допомогою аналізу вмісту (контексту) сторінки.
|