Уроки Photoshop українською
УВАГА!!! Клікаючи на рекламу на сайті ви робите свій внесок в проект.
Меню


Календар новин
«  Сентябрь 2006  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930


Друзі сайту


Підтримка сайту



Код нашої кнопки:

PC news - новини комп'ютерного світу. Новини інтернету. Щоденне оновлення

Отримати код





Український рейтинг TOP.TOPUA.NET Малюнки, кросворди, анекдоти, жарти, філателія, нумізматика, ноти для фортепіано, математика, каталог сайтів

Лічильник:
хостів сьогодні | хитів сьогодні
хитів всього Locations of visitors to this page

Головна » 2006 » Сентябрь » 9 » Maіl.ru і "Бігун" впровадили новий вид реклами
Maіl.ru і "Бігун" впровадили новий вид реклами
Maіl.ru і "Бігун" впровадили новий вид реклами - поведінковий таргетинг. Механізм поведінкового таргетинга дозволяє показувати користувачам рекламні оголошення, ґрунтуючись на їхньому попереднім поводженні в Інтернет.

Перше розміщення з використанням поведінкового таргетинга з'явилося на стартовій сторінці поштової служби @Maіl.ru.

Зміст текстових оголошень, демонстрируемых за допомогою технології поведінкового таргетинга, варіюється залежно від інтересів кожного конкретного користувача. Інтереси визначаються системою "Бігун" на основі статистичної інформації про поводження користувача в Інтернеті і його споживчих перевагах, передає CyberSecurіty.

Нова технологія "Бігуна" дає рекламодавцям унікальну можливість звертатися до аудиторії, що зацікавлена в рекламованих продуктах або послугах, навіть на таких рекламних площадках, де немає можливості визначити інтереси користувача за допомогою аналізу вмісту (контексту) сторінки.

Переглядів: 905 | Добавив: pcnews | Дата:
Коментарі
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
 
РЕКЛАМА

Украинская Баннерная Сеть

Украинская Баннерная Сеть

Используются технологии uCoz