Уроки Photoshop українською
УВАГА!!! Клікаючи на рекламу на сайті ви робите свій внесок в проект.
Меню


Календар новин
«  Март 2007  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031


Друзі сайту


Підтримка сайту



Код нашої кнопки:

PC news - новини комп'ютерного світу. Новини інтернету. Щоденне оновлення

Отримати код





Український рейтинг TOP.TOPUA.NET Малюнки, кросворди, анекдоти, жарти, філателія, нумізматика, ноти для фортепіано, математика, каталог сайтів

Лічильник:
хостів сьогодні | хитів сьогодні
хитів всього Locations of visitors to this page

Головна » 2007 » Март » 1 » Розробка комп'ютерних ігор стає невигідною
Розробка комп'ютерних ігор стає невигідною
Фахівці аналітичної компанії Screen Dіgest на підставі недавнього дослідження ринку електронних розваг затверджують, що складність і висока вартість розробки сучасних комп'ютерних і префіксальних ігор найчастіше роблять подібні проекти збитковими. Довгі строки розробки й велика кількість співробітників студії, що беруть участь у процесі створення ігор, також приводять до скорочення підсумкових прибутків.
У звіті Screen Dіgest, складеному під керівництвом аналітика Еда Бартона, прогнозується розвиток індустрії до 2010 року. Серед актуальних тенденцій ігрової індустрії Бартон відзначає прагнення видавців випускати ігри для як можна більшого числа платформ із метою максимального розширення потенційної аудиторії, а також тягу розроблювачів до створення продовжень до популярних ігор або проектів за мотивами фільмів у надії, що популярність оригінального продукту буде сприяти росту інтересу до сиквелу.
Хоча більшість розроблювачів і видавців прагнуть випустити свої ігри на як можна більшому числі платформ, корпорація Mіcrosoft пропонує ігровим студіям контракти на розробку ексклюзивних ігор для Xbox 360 на особливих умовах. Оскільки вихід продукту на єдиній платформі означає для розроблювача істотне скорочення аудиторії, студії йдуть на цей крок завдяки відчутній фінансовій підтримці з боку корпорації. Подібний підхід уже виправдав себе при випуску гри Gears of War, що студія Epіc Games розробила спеціально для Xbox 360.
Стратегія ще одного найбільшого гравця на ринку електронних розваг - компанії Sony - повністю ґрунтується на силах власних студій корпорації. У цей час до складу Sony входять 14 ігрових студій по усьому світі, а загальний штат співробітників ігрових підрозділів нараховує більше 2000 чоловік, що робить Sony найвпливовішим виробником ігрового контента.
Тим часом, деякі фахівці, зокрема , глава британської Асоціації виробників розважального програмного забезпечення (ELSPA) Пол Джексон, переконані, що, незважаючи на наявні труднощі, студії, готові до зміни звичних циклів розробки й поширення ігрової продукції, здатні не тільки удержатися на плаву, але й дістати відчутний прибуток.
Переглядів: 628 | Добавив: mehanik | Дата:
Коментарі
Всего комментариев: 1
0
1 Cassara   [Материал]
I was drawn by the hontesy of what you write

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
 
РЕКЛАМА

Украинская Баннерная Сеть

Украинская Баннерная Сеть

Используются технологии uCoz