Уроки Photoshop українською
УВАГА!!! Клікаючи на рекламу на сайті ви робите свій внесок в проект.
Меню


Календар новин
«  Март 2007  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031


Друзі сайту


Підтримка сайту



Код нашої кнопки:

PC news - новини комп'ютерного світу. Новини інтернету. Щоденне оновлення

Отримати код





Український рейтинг TOP.TOPUA.NET Малюнки, кросворди, анекдоти, жарти, філателія, нумізматика, ноти для фортепіано, математика, каталог сайтів

Лічильник:
хостів сьогодні | хитів сьогодні
хитів всього Locations of visitors to this page

Головна » 2007 » Март » 15 » Лідер ринку ноутбуків в світі – НР
Лідер ринку ноутбуків в світі – НР
Hewlett-Packard і Acer за підсумками IV кварталу 2006 року наростили об'єми постачань ноутбуків на 58 і 40 % відповідно в порівнянні з тим же періодом минулого року, завдяки чому зайняли в рейтингу найбільших вендерів портативних ПК по підсумку звітного періоду перше і третє місця, мовиться в звіті, підготовленому аналітиками IDC.
Ринкова частка HP в останній чверті року перевищила 20 %, ставши рекордним, з моменту злиття з Compaq, показником, підкреслюють дослідники. Одночасно фахівці IDC указують на те, що Dell продала 3,52 млн пристроїв, на 1,6 млн менше, ніж НР, що привело до падіння частки першою до 14,2 % – найменшого з II кварталу 2002 року показника. При цьому Acer (3,26 млн) відстає від другого місця всього лише на 1 %. Займаючи четверту ланку японська Toshiba поставила у свою чергу 2,51 млн ноутбуків. Lenovo змогла наростити об'єми продажів, проте протягом практично всього 2006 року її частка на ринку знижувалася – з 8,5 % у другій чверті до 7,5 % за підсумками останньої. Галузеві спостерігачі вважають, що, на тлі низького попиту на портативних ПК в Китаї, частка Lenovo продовжить знижуватися і в нинішньому році. Крім того, аналітики IDC указують, що на долю ведучих десяти брендів за підсумками IV кварталу 2006 року доводилося 85 % ринку. При цьому частка невеликих (так званих «клонованих») брендів знизилася в порівнянні з I кварталом 2005 року майже удвічі, оскільки тоді вона дорівнювала 28,9 %. Це означає, вважають дослідники, що для споживачів при ухваленні рішення про покупку ноутбука все більш важливе значення має марка, так що частка провідних брендів як і раніше збільшуватиметься. Деякі фахівці вважають в зв'язку з цим, що не виключений варіант відходу багатьох «клонованих» брендів з ринку, оскільки їх частка в осяжному майбутньому навряд чи підвищиться. Варто відзначити також, що Asustek, що зайняла за підсумками останньої чверті минулого року восьме місце в рейтингу найбільших в світі постачальників ноутбуків, добилася серйозного зростання постачань в річному численні (66 %), завдяки чому вона має всі шанси увійти до числа ведучих п'яти вендерів.
Переглядів: 877 | Добавив: mehanik | Дата:
Коментарі
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
 
РЕКЛАМА

Украинская Баннерная Сеть

Украинская Баннерная Сеть

Используются технологии uCoz