Головна » 2007»Апрель»2 » ZoomInfo: новий пошукач по компаніях і співробітниках
ZoomInfo: новий пошукач по компаніях і співробітниках
Компанія ZoomInfo, що надає ділову інформацію для 1600 корпоративних клієнтів, представить сьогодні сайт ZoomInfo - безкоштовну пошукову систему за інформацією про компанії і співробітників. Система отримуватиме дохід від розміщення на ресурсі реклами. За словами віце-президента по продуктах і маркетингу Рассела Гласса (Russell Glass), система володіє функціями семантичного аналізу, тобто, до деякої міри розпізнає сенс запиту. Через специфіку, ZoomInfo відбиратиме з безлічі даних інформацію безпосередньо про компанії, що цікавлять відвідувача. Дані про співробітників і справи компанії будуть відібрані з новин, прес-релізів і інших загальнодоступних джерел. У 2006 році прибуток ZoomInfo склав $12 млн; з 1600 клієнтів компанії – 100 входять в список самих процвітаючих «Fortune 500». Серед них – Google, Microsoft, Oracle, Pepsico і Yahoo. Конкурент ZoomInfo, компанія Hoovers, надає аналогічну інформацію. Проте, за словами Гласса, та інформація була зібрана уручну і додана в базу, а ZoomInfo використовує для пошуку інтернет. У результаті, розрив в кількості даних складає 3,5-4 млн. компаній проти 50-100 тис. для ZoomInfo і Hoovers відповідно. ZoomInfo також надає доступ до даних про 35 млн. чоловік, повідомив Information Week.