Черговий збій у роботі ICQ стався через налагодженням нового сервісу. Власники програми показиватимуть рекламу прямо у вікні повідомлень аські. Компанія ICQ запускає новий рекламний сервіс: за певну суму оголошення рекламодавця буде транслюватися у вікні повідомлень аські. Це рішення отримало назву Broadcast-to-User («трансляція на користувача»), і саме воно викликало останні «падіння» програми, повідомляє Dp.ru. Реклама в аське буде контекстною. Як тільки користувач відправить повідомлення, йому відразу покажуть міні-ролик, підібраний у відповідності до слів, які він використві в своєму повідомленні. Flash-Анімація (кількість її показів у добу буде обмежена) розміститься у верхньому правому куті вікна повідомлення. А звичайні рекламні оголошення будуть зменшені до невеликого логотипа, що містить гіперпосилання. Представники ICQ заявляють, що вони відкривають суперефективний канал доставки реклами. Сперечатися з ними важко. Адже за даними українського партнера ICQ компанії SputnikMedia.net, в Україні наразі налічується більш як 900.000 активних користувачів ICQ. Щомісяця ця цифра зростає на 7%. Середньостатистичний користувач проводить в ICQ близько 5 годин у день. Таким чином, протягом місяця в ICQ можна зробити понад 150 000 000 показів реклами. Більше того, в рекламодавців з’являється можливість цільового розміщення реклами, в залежності від віку, статі, хобі користувачів. Більшість користувачів ICQ – молоді люди, які зазвичай ігнорують рекламу, зате не представляють свій день без пари годин спілкування в ICQ. До речі, у численних блогах користувачів аські наразі панує розпач щодо майбутнього месенджера. «Вочевидь, завдання хазяїв аські - підвищити продуктивність праці у всіх офісах у світі», - йдеться на одному з блогів. Адже невідомо, скільки протриває налагодження сервісу і як довго триватимуть глобальні «глюки».