Уроки Photoshop українською
УВАГА!!! Клікаючи на рекламу на сайті ви робите свій внесок в проект.
Меню


Календар новин
«  Апрель 2007  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30


Друзі сайту


Підтримка сайту



Код нашої кнопки:

PC news - новини комп'ютерного світу. Новини інтернету. Щоденне оновлення

Отримати код





Український рейтинг TOP.TOPUA.NET Малюнки, кросворди, анекдоти, жарти, філателія, нумізматика, ноти для фортепіано, математика, каталог сайтів

Лічильник:
хостів сьогодні | хитів сьогодні
хитів всього Locations of visitors to this page

Головна » 2007 » Апрель » 4 » «Аська» вмерла через рекламу
«Аська» вмерла через рекламу
Черговий збій у роботі ICQ стався через налагодженням нового сервісу. Власники програми показиватимуть рекламу прямо у вікні повідомлень аські.
Компанія ICQ запускає новий рекламний сервіс: за певну суму оголошення рекламодавця буде транслюватися у вікні повідомлень аські. Це рішення отримало назву Broadcast-to-User («трансляція на користувача»), і саме воно викликало останні «падіння» програми, повідомляє Dp.ru.
Реклама в аське буде контекстною. Як тільки користувач відправить повідомлення, йому відразу покажуть міні-ролик, підібраний у відповідності до слів, які він використві в своєму повідомленні. Flash-Анімація (кількість її показів у добу буде обмежена) розміститься у верхньому правому куті вікна повідомлення. А звичайні рекламні оголошення будуть зменшені до невеликого логотипа, що містить гіперпосилання.
Представники ICQ заявляють, що вони відкривають суперефективний канал доставки реклами. Сперечатися з ними важко. Адже за даними українського партнера ICQ компанії SputnikMedia.net, в Україні наразі налічується більш як 900.000 активних користувачів ICQ. Щомісяця ця цифра зростає на 7%. Середньостатистичний користувач проводить в ICQ близько 5 годин у день. Таким чином, протягом місяця в ICQ можна зробити понад 150 000 000 показів реклами. Більше того, в рекламодавців з’являється можливість цільового розміщення реклами, в залежності від віку, статі, хобі користувачів.
Більшість користувачів ICQ – молоді люди, які зазвичай ігнорують рекламу, зате не представляють свій день без пари годин спілкування в ICQ.
До речі, у численних блогах користувачів аські наразі панує розпач щодо майбутнього месенджера. «Вочевидь, завдання хазяїв аські - підвищити продуктивність праці у всіх офісах у світі», - йдеться на одному з блогів. Адже невідомо, скільки протриває налагодження сервісу і як довго триватимуть глобальні «глюки».
Переглядів: 902 | Добавив: mehanik | Дата:
Коментарі
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
 
РЕКЛАМА

Украинская Баннерная Сеть

Украинская Баннерная Сеть

Используются технологии uCoz