Більше $3 млрд. заплатить Google за придбання компанії DoubleClіck, що спеціалізується на розміщенні онлайнової реклами. Дотепер власником компанії залишався фонд прямих інвестицій Hellman & Frіedman, що в 2005 році заробив на DoubleClіck більше $1 млрд. Високоприбуткова компанія як об'єкт інвестицій зацікавила й Mіcrosoft, однак ласий шматочок дістався саме Google, повідомляють "Відомості". За словами гендиректора Google Еріка Шмідта, покупка DoubleClіck обіцяє Google одержання гнучкого інструмента для більш швидкого й цілеспрямованого розміщення інтернет-реклами. При цьому ряд експертів думає, що колишні партнери інтернет-гіганта можуть із побоюванням сприйняти таку ініціативу у зв'язку з швидкоростучими можливостями Google. Треба сказати, що дотепер при продажі реклами Google, головним чином, спілкувалася з її безпосередніми покупцями. Здобуваючи DoubleClіck, клієнтами Google, зокрема, стануть компанії-продавці власної реклами, наприклад, AOL й MySpace. Таким чином, дана угода залишила не при справах корпорацію Mіcrosoft, яка мала намір зайняти нішу керування онлайновою рекламою, розміщеною на сайтах третіх сторін.